Coronavirus

Op deze pagina kunt u de updates terugvinden vanuit ons vliegbedrijf ten aanzien van het beleid aangaande het COVID-19 Coronavirus.

UPDATE 31 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 28 april 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 28 april 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 24 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 16 april 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 16 april 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 16 Maart 2020:

Zondag 15 maart heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus. Scholen en kinderdagverblijven sluiten tot en met maandag 6 april. Wij volgen het RIVM en het kabinet en zullen t/m 6 april 2020 gesloten blijven.

 

Meer aanvullende informatie kunt u hier terugvinden.

UPDATE 15 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot 31 maart 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 31 maart 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 14 Maart 2020:

Vanuit de Europese luchtvaartautoriteiten hebben wij onderstaande flyer ontvangen ter informatie aan u als passagier en ons als bemanning.

UPDATE 12 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot 31 maart 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen nemen ook wij maatregelen. Wij vragen mensen die verkoudheidsklachten hebben en dus hoesten, keelpijn of koorts hebben vragen om thuis te blijven. Uw vlucht kan dan worden verschoven naar een alternatieve datum.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing.

Deze maatregel blijft tot ten minste 31 maart 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u als de situatie veranderd.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 11 Maart 2020:

Wij zorgen dat wij goed geïnformeerd zijn en blijven door het RIVM ten aanzien van het COVID-19 Coronavirus en de eventuele maatregelen die wij moeten nemen ten aanzien van onze vluchtuitvoering. Uiteraard informeren wij u direct als het uw vlucht betreft. U kunt de website van het RIVM hier terugvinden.

UPDATE 10 Maart 2020:

Wij hebben deze pagina op de website gezet om u te informeren over het COVID-19 Coronavirus en de eventuele maatregelen die wij moeten nemen ten aanzien van onze vluchtuitvoering.