Coronavirus

Op deze pagina kunt u de updates terugvinden vanuit ons vliegbedrijf ten aanzien van het beleid aangaande het COVID-19 Coronavirus.

UPDATE 17 November 2020:

Vanwege COVID-19 coronavirus hebben wij een aantal maatregelen die wij conform ons sector protocol moeten hanteren, te weten:

  1. Het dragen van een niet-medisch mondkapje bij een bezoek aan ons bedrijf is verplicht. Deze beschermingsmiddelen dient u zelf mee te nemen.
  2. Uitsluitend personen die daadwerkelijk deelnemen aan de vlucht zijn welkom op het platform en in het vliegtuig. U kunt helaas geen toeschouwers meenemen en u dient ten aller tijden 1,5 m afstand te bewaren.
  3. Bij aankomst bij onze hangar kunt u voor de ingang plaatsnemen. Wij halen u op als u aan de beurt bent.
  4. U kunt helaas geen gebruik maken van onze sanitaire voorzieningen.
  5. Voorafgaand aan uw bezoek dienen alle passagiers de gezondheidsverklaring (zie DEZE LINK of de bijlage van deze e-mail) na te lopen uitgeprint en ingevuld mee te nemen en wij voeren een check gesprek met u.
  6. Wij zijn helaas genoodzaakt een Corona toeslag van € 5,00 incl. BTW te berekenen in verband met het volledig ontsmetten van het vliegtuig voorafgaand en na afloop van de vlucht.

We willen u een leuke en vooral veilige vliegervaring geven en hopen op uw medewerking in deze maatregelen.

UPDATE 13 Oktober 2020:

Wegens de erg strenge beschermingsmaatregelen waar wij sinds de eerste heropening mee werken (die zijn een heel stuk strenger dan bijvoorbeeld in de winkels) kunnen we vooralsnog blijven opereren.

Vanwege COVID-19 coronavirus hebben wij een aantal maatregelen die wij conform ons sector protocol moeten hanteren, te weten:

  1. Het dragen van een niet-medisch mondkapje bij een bezoek aan ons bedrijf is verplicht. Deze beschermingsmiddelen dient u zelf mee te nemen.
  2. Uitsluitend personen die daadwerkelijk deelnemen aan de vlucht zijn welkom. U kunt maximaal drie (3) toeschouwers meenemen, mits u 1,5 m afstand bewaard.
  3. Bij aankomst bij onze hangar kunt u voor de ingang plaatsnemen. Wij halen u op als u aan de beurt bent.
  4. U kunt helaas geen gebruik mag maken van onze sanitaire voorzieningen.
  5. Voorafgaand aan uw bezoek dienen alle passagiers de gezondheidsverklaring na te lopen uitgeprint en ingevuld mee te nemen en wij voeren een check gesprek met u.  
  6. Wij zijn helaas genoodzaakt een Corona toeslag van € 5,00 incl. BTW te berekenen in verband met het volledig ontsmetten van het vliegtuig voorafgaand en na afloop van de vlucht.

UPDATE 25 Juni 2020:

Vanaf Vrijdag 26 Juni 2020 kunnen wij weer vliegen met volledige bezetting aan boord.

Vanwege COVID-19 coronavirus hebben wij een aantal maatregelen die wij conform ons sector protocol moeten hanteren, te weten:

  1. Het dragen van een niet-medisch mondkapje bij een bezoek aan ons bedrijf is verplicht. Deze beschermingsmiddelen dient u zelf mee te nemen.
  2. Uitsluitend personen die daadwerkelijk deelnemen aan de vlucht zijn welkom. U kunt maximaal drie (3) toeschouwers meenemen, mits u 1,5 m afstand bewaard.
  3. Bij aankomst bij onze hangar kunt u voor de ingang plaatsnemen. Wij halen u op als u aan de beurt bent.
  4. U kunt helaas geen gebruik mag maken van onze sanitaire voorzieningen.
  5. Voorafgaand aan uw bezoek dienen alle passagiers de gezondheidsverklaring na te lopen uitgeprint en ingevuld mee te nemen en wij voeren een check gesprek met u.  
  6. Wij zijn helaas genoodzaakt een Corona toeslag van € 5,00 incl. BTW te berekenen in verband met het volledig ontsmetten van het vliegtuig voorafgaand en na afloop van de vlucht.

UPDATE 24 Juni 2020:

Vanaf 1 juli 2020 mogen we weer rondvluchten doen met volledige bezetting aan boord. Alle personen aan boord moeten een mondkapje dragen.

Meer informatie volgt de komende dagen.

UPDATE 10 Juni 2020:

Wij mogen sinds 1 Juni 2020 een deel van onze vliegoperatie opstarten waarbij we vliegen met maximaal twee (2) personen aan boord inclusief de piloot. Dit betekent dat wij vliegtickets voor een (1) persoon uit kunnen voeren en de vliegtickets geldig voor twee (2) of drie (3) personen wel kunnen vliegen maar dan met maar (1) persoon ipv twee (2) of drie (3) personen.

Vanwege COVID-19 coronavirus hebben wij een aantal maatregelen die wij conform ons sector protocol moeten hanteren, te weten:

  1. Het dragen van een mondkapje en latex handschoenen bij een bezoek aan ons bedrijf is verplicht. Deze beschermingsmiddelen dient u zelf mee te nemen.
  2. Uitsluitend personen die daadwerkelijk deelnemen aan de vlucht zijn welkom. Het meenemen van toeschouwers is helaas voorlopig niet toegestaan.
  3. U kunt helaas geen gebruik mag maken van onze sanitaire voorzieningen.
  4. Voorafgaand aan uw bezoek dient u de gezondheidscheck (die u bij reservering ontvangt) na te lopen uitgeprint en ingevuld mee te nemen.  
  5. Wij zijn helaas genoodzaakt een Corona toeslag van € 5,00 incl. BTW te berekenen in verband met het volledig ontsmetten van het vliegtuig voorafgaand en na afloop van de vlucht.

We willen u een leuke en vooral veilige vliegervaring geven en hopen op uw medewerking in deze maatregelen.

UPDATE 31 Mei 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 1 Juli 2020.

Goede middag,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u. Wij mogen vanaf morgen 1 Juni 2020 een deel van onze vliegoperatie opstarten waarbij we vliegen met maximaal twee (2) personen aan boord inclusief de piloot. Dit betekent dat wij vliegtickets voor een (1) persoon uit kunnen voeren en de vliegtickets geldig voor twee (2) of drie (3) personen wel kunnen vliegen maar dan met maar (1) persoon ipv twee (2) of drie (3) personen.

Deze maatregel blijft tot ten minste 1 Juli 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen als uw ticket verloopt in de periode dat de maatregelen vanuit de overheid van kracht zijn.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 10 Mei 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 13 Juni 2020.

Goede middag,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u. Wij mogen vanaf morgen 11 Mei 2020 een deel van onze vliegoperatie opstarten maar de beperkingen op aantal personen per vlucht zorgen ervoor dat wij uw vlucht nog niet binnen de gestelde kaders kunnen uitvoeren.

Deze maatregel blijft tot ten minste 13 Juni 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen als uw ticket verloopt in de periode dat de maatregelen vanuit de overheid van kracht zijn.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 21 April 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 19 mei 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 19 mei 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen als uw ticket verloopt tijdens de maatregelen vanuit de overheid.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 31 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 28 april 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 28 april 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen als uw ticket verloopt tijdens de maatregelen vanuit de overheid.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 24 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot en met 16 april 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen en door de beperkingen die door de overheid zijn opgelegd annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 16 april 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u (via www.VliegExperience.nl/coronavirus en per e-mail) als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen als uw ticket verloopt tijdens de maatregelen vanuit de overheid.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 16 Maart 2020:

Zondag 15 maart heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus. Scholen en kinderdagverblijven sluiten tot en met maandag 6 april. Wij volgen het RIVM en het kabinet en zullen t/m 6 april 2020 gesloten blijven.

 

Meer aanvullende informatie kunt u hier terugvinden.

UPDATE 15 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot 31 maart 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen zijn wij genoodzaakt maatregelen te nemen tegen het COVID-19 Coronavirus. Omdat wij elke dag veel gasten verwelkomen annuleren wij de komende periode alle vluchten, zo ook die van u.

Deze maatregel blijft tot ten minste 31 maart 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u als de situatie veranderd.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing, waarbij wij twee (2) maanden gratis verlenging als coulance regeling toepassen als uw ticket verloopt tijdens de maatregelen vanuit de overheid.

Helaas is deze overmacht situatie ontzettend vervelend voor u en voor ons en hopen u binnenkort bij ons aan boord te mogen verwelkomen voor een prachtige vlucht bij ons vliegbedrijf.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 14 Maart 2020:

Vanuit de Europese luchtvaartautoriteiten hebben wij onderstaande flyer ontvangen ter informatie aan u als passagier en ons als bemanning.

UPDATE 12 Maart 2020:

Alle gasten hebben de volgende e-mail ontvangen van ons vliegbedrijf voor de periode tot 31 maart 2020.

Goede morgen,

U heeft een vlucht geboekt staan bij ons vliegbedrijf. Om u een plezierige ervaring te kunnen geven en uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te garanderen nemen ook wij maatregelen. Wij vragen mensen die verkoudheidsklachten hebben en dus hoesten, keelpijn of koorts hebben vragen om thuis te blijven. Uw vlucht kan dan worden verschoven naar een alternatieve datum.

Als de geldigheid van uw ticket verloopt zijn de verlenging mogelijkheden zoals beschreven in onze algemene voorwaarden van toepassing.

Deze maatregel blijft tot ten minste 31 maart 2020 van kracht en wij volgen hierin de beleid die het RIVM trekt ten aanzien van COVID-19 Coronavirus en wij informeren u als de situatie veranderd.

Met gevleugelde groet namens de Directie en Bemanning

VliegExperience.nl

UPDATE 11 Maart 2020:

Wij zorgen dat wij goed geïnformeerd zijn en blijven door het RIVM ten aanzien van het COVID-19 Coronavirus en de eventuele maatregelen die wij moeten nemen ten aanzien van onze vluchtuitvoering. Uiteraard informeren wij u direct als het uw vlucht betreft. U kunt de website van het RIVM hier terugvinden.

UPDATE 10 Maart 2020:

Wij hebben deze pagina op de website gezet om u te informeren over het COVID-19 Coronavirus en de eventuele maatregelen die wij moeten nemen ten aanzien van onze vluchtuitvoering.